Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2020

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΔΙΑΤΑΓΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΜΙΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΜΙΣΘΩΜΑΤΩΝ


ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ _ΔΙΚΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΙΤΗΣΗ
για την έκδοση διαταγής απόδοσης μισθίου και καταβολής μισθωμάτων
της ΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧ του ΧΧΧΧΧΧ κάτοικου ΧΧΧΧΧΧΧ , με ΑΦΜ ΧΧΧΧΧΧΧΧ
ΚΑΤΑ
Του ΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧ του ΧΧΧΧΧΧ, κάτοικου ΧΧΧΧ με ΑΦΜ ΧΧΧΧΧΧ
__________________________
Δυνάμει του από ΧΧΧΧΧΧ ιδιωτικού συμφωνητικού που συνήφθη στην Αθήνα, (αρ. πρωτ. ΧΧΧΧΧ) αρ.δηλ ΧΧΧΧ ΑΑΔΕ ) η οποία έγινε αποδεχτή την ΧΧΧΧΧ ,εκμίσθωσα στον καθού το () διαμέρισμα ισογείου ορόφου επιφανείας τμ το οποίο βρίσκεται στο () και επί της οδού () πολυκατοικίας και αποτελείται από δύο δωμάτια, χωλ, κουζίνα, λουτρό και διάδρομο. Η διάρκεια της μισθώσεως συμφωνήθηκε () έτους αρχομένη την () και λήγουσα την (). Μετά τη λήξη του συμβατικού χρόνου της μισθώσεως, η μίσθωση συνεχίστηκε ως αορίστου χρόνου με τους ίδιους όρους και το ίδιο μηνιαίο μίσθωμα έως και σήμερα το οποίο είχε οριστεί στο ποσό των () Ευρώ καταβλητέο το πρώτο τριήμερο έκαστου μισθωτικού μήνα.
Παρά το γεγονός πως από την πρώτη μέρα ο καθού κάνει ανενόχλητη χρήση του μισθίου διαμερίσματος, κατά παράβαση των όρων της μεταξύ μας συμβάσεως, δε μου έχει καταβάλει λόγω δυστροπίας, α) τα μισθώματα περιόδου () ήτοι συνολικά μισθώματα () μηνών τα οποία ανέρχονται στο ποσό των Ευρώ . β) Επίσης, μου οφείλει για τη ΔΕΗ το συνολικό ποσό των () το οποίο αφορά στην περίοδο κατανάλωσης από () έως και () σύμφωνα με τον εκδοθέντα την λογαριασμό, γ) καθώς και κοινόχρηστα πολυκατοικίας περιόδου () έως και () συνολικού ποσού () Ευρώ.
Ήτοι συνολικά μου οφείλει ()+()+()=Ευρώ και όπως διαφαίνεται δεν έχει σκοπό να μου τα καταβάλει.
Με την από () εξώδικη δήλωση - όχληση που επιδόθηκε νόμιμα στον καθού , όπως προκύπτει από την προσκομιζόμενη και επικαλούμενη υπ αριθ. () έκθεση επίδοσης του δικαστικού επιμελητή του πρωτοδικείου Αθηνών (), όχλησα τον καθου διαμαρτυρόμενη για την αντισυμβατική του συμπεριφορά και την καθυστέρηση καταβολής των μισθωμάτων και λοιπών υποχρεώσεων του, καλώντας τον να τακτοποιήσει άμεσα όλα τα οφειλόμενα ληξιπρόθεσμα μισθώματα και λογαριασμούς. Παρά την πάροδο πέραν των 15 ημερών αυτός δεν ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα μου και στις συμβατικές του υποχρεώσεις,
Επειδή συνεπεία πάντων των ανωτέρω πρέπει να εκδοθεί διαταγή από το Δικαστήριό σας με την οποία να υποχρεώνεται ο καθού να μου αποδώσει την χρήση του ανωτέρω διαμερίσματος, στο οποίο εξακολουθεί να διαμένει μέχρι και σήμερα.
Επειδή η αίτησή μου αποδεικνύεται από τα προσκομιζόμενα και επικαλούμενα έγγραφα, δηλαδή: 1. Το από () Αγοραπωλητήριο συμβόλαιο του Συμβ/φου Αθηνών () νόμιμα μεταγεγραμμένο στα βιβλία Υποθ/κειου Αθηνών τόμ () αριθ. () 2.1 Το από () ιδιωτικό συμφωνητικό μίσθωσης 2.2 Την με αριθ. () απόδειξη υποβολής δήλωσης μίσθωσης ΑΑΔΕ 3. Την με αριθμό () έκθεση επιδόσεως του Δικαστικού Επιμελητή του Πρωτοδικείου Αθηνών () της από () εξώδικης οχλήσεως μου προς τον καθ'ού. 4. Τον με ημερομηνία έκδοσης () εκκαθαριστικό λογαριασμό ΔΕΗ ποσού () 5. Αντίγραφα εξοφλητικών αποδείξεων κοινοχρήστων περιόδου () τα πρωτόπα των οποίων ευρισκόμενα στα χέρια του διαχειριστή της πολυκατοικίας λόγω μη πληρωμής τους από τον καθού.
Επειδή η παρούσα αίτηση μου είναι νόμιμη βάσιμη και αληθινή.
Επειδή το δικαστήριο σας είναι καθ’ ύλη και κατά τόπο αρμόδιο.
Επειδή προσκομίζω το () Γραμμάτιο Προκαταβολής Εισφορών και Ενσήμων ΔΣΑ καθώς και το e-παράβολο με κωδ. () ύψους () Ευρώ,
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και με την επιφύλαξη κάθε άλλου νομίμου δικαιώματος μου
ΖΗΤΩ
Να γίνει δεκτή η αίτησή μου.
β) Να υποχρεωθεί ο καθ’ ου, με διαταγή που θα εκδοθεί σε βάρος του, να μου αποδώσει τη χρήση του περιγραφόμενου στην αίτηση μισθίου ακινήτου μου, ήτοι του ()
β)Να υποχρεωθεί ο καθου για τις αναφερόμενες στο ιστορικό αιτίες να μου καταβάλλει με διαταγή που θα εκδοθεί σε βάρος του Ι. για οφειλόμενα μισθώματα το συνολικό ποσό των () ευρώ νομιμότοκα από την ημέρα που έγινε κάθε μίσθωμα απαιτητό (4η κάθε μισθωτικού μήνα), άλλως από την επίδοση της σχετικής οχλήσεως ΙΙ. για λογαριασμούς ΔΕΗ το συνολικό ποσό των () Ευρώ από την ημερομηνία που το ανωτέρω ποσό κατέστη απαιτητό ήτοι από την ημερομηνία εκάστης πληρωμής των λογαριασμών. ΙΙΙ. για οφειλές κοινοχρήστων το συνολικό ποσό των () Ευρώ από την ημερομηνία που το ανωτέρω ποσό κατέστη απαιτητό ήτοι από τον επόμενο μήνα εκδόσεως εκάστου οφειλόμενου λογαριασμού κοινοχρήστων .
Να καταδικαστεί ο καθου στη δικαστική μου δαπάνη.




Αθήνα
Η πληρεξούσια δικηγόρος